Daily Beast reporter Besty Woodruff pointed out two major changes to the story they reported earlier claiming that Paul Manafort met with Julian Assange before the DNC email leak.

If you are having trouble reading the screenshots here is a slight transcript from Twitchy. 

The Guardian added “sources say” to its headline about Manafort holding secret talks with Assange. It also changed, “It is unclear why Manafort wanted to see Assange” to “would have wanted to see Assange,” and changed “the last meeting” to “the last apparent meeting.”

The fact The Guardian made this change at all shows you they are beginning to walk this story back. No paper would change wording like this after the fact if they weren’t in the beginning stages of damage control regarding this story.

Share Your Thoughts

We have no tolerance for comments containing violence, racism, profanity, vulgarity, doxing, or discourteous behavior. If a comment is spam, instead of replying to it please hover over that comment, click the ∨ icon, and mark it as spam. Thank you for partnering with us to maintain fruitful conversation.