Doorman claiming Trump has illegitimate child “infamous for making up stories,” Ex-Wife claims

According to the Ex-Wife of Former Trump Tower doorman Dino Sajudin he is infamous for telling lies and making up stories.

Business Insider:

The Trump Organization has gotten some support for its claim that former Trump Tower doorman Dino Sajudin has a history of fabricating the truth.

Sajudin, who claims he was paid to keep quiet about an alleged extramarital affair President Donald Trump had that produced a child out of wedlock, was called “a pathological liar” by his ex-wife on Thursday.

“He’s infamous for making up stories,” Sajudin’s ex-wife Nikki Benfatto said to the New York Daily News. “He’s seen the chupacabra. He’s seen Bigfoot. One of our friends who passed away, he saw him too, walking down the street.”

Benfatto’s claims come amid reports that Sajudin was paid $30,000 in 2015 by the National Enquirer’s parent company for his story about the alleged affair in the 1980s. Like Benfatto, the Trump Organization has said that the former doorman’s claims are false and that he has a history of making up narratives.

“The source that this is coming from is unstable on every level,” Benfatto said of her former husband of 14 years. She said she stop speaking with him in 2014 after he threatened her and spread false rumors about her.

CNN also reported today that AMI had a catch and kill contract for this story.

A former Trump World Tower doorman who says he has knowledge of an alleged affair President Donald Trump had with an ex-housekeeper, which resulted in a child, is now able to talk about a contract he entered with American Media Inc. that had prohibited him from discussing the matter with anyone, according to his attorney.

On Friday, Marc Held — the attorney for Dino Sajudin, the former doorman — said his client had been released from his contract with AMI, the parent company of the National Enquirer, “recently” after back-and-forth discussions with AMI.

CNN has exclusively obtained a copy of the signed “source agreement” between Sajudin and AMI, which is led by David Pecker.

The contract appears to have been signed on Nov. 15, 2015, and states that AMI has exclusive rights to Sajudin’s story but does not mention the details of the story itself beyond saying, “Source shall provide AMI with information regarding Donald Trump’s illegitimate child…”

But the third page of the agreement shows that about a month later, the parties signed an amendment that states that Sajudin would be paid $30,000 within five days of receiving the amendment. It says the “exclusivity period” laid out in the agreement “is extended in perpetuity and shall not expire.”

The amendment also establishes a $1 million payment that Sajudin would be responsible for making to AMI “in the event Source breaches this provision.”The contract states that “AMI will not owe Source any compensation if AMI does not publish the Exclusive…” and the top of the agreement shows that Sajudin could receive a sum of $30,000 “payable upon publication as set forth below.

In April AMI called the story not credible. No news outlets have been able to confirm this report.

Share Your Thoughts

We have no tolerance for comments containing violence, racism, profanity, vulgarity, doxing, or discourteous behavior. Thank you for partnering with us to maintain fruitful conversation.


Please enter your comment!
Please enter your name here